Afspreken en Annuleren
- Allereerst: heb je symptomen die horen bij Corona, zoals verkoudheidsklachten, koorts, hoesten of benauwdheid, dan kan de afspraak helaas niet doorgaan.
Dit geldt ook als een huisgenoot deze klachten heeft. Je ontvangt vlak voor je afspraak een mail met daarin een vragenlijst m.b.t. gezondheidsklachten. Graag deze op tijd invullen en terugmailen! Zonder ingevulde vragenlijst kan ik je helaas niet ontvangen.
- Bij annulering wegens verkoudheids- of griepklachten minder dan 24 uur voor de behandeling, zal ik GEEN annuleringskosten in rekening brengen. Maar laat in ieder geval even weten dat je niet komt, zodat ik nog iemand anders blij kan maken met een afspraak.
- Indien ik zelf klachten krijg, zal ik de afspraak ook verzetten.
- Kom alleen. Heb je om wat voor reden dan ook, toch begeleiding nodig? Overleg dit dan van te voren met mij.
Wat verandert er in de salon?
- Bij binnenkomst en vertrek zal ik geen hand meer geven.
- Ik mag je jas niet aannemen om op te hangen. Laat deze dus indien mogelijk in de auto. Als dat niet kan, mag je hem zelf ophangen op de kapstop in de salon boven (dus niet beneden). Neem zo min mogelijk spullen/tassen mee.
- Kom niet te vroeg of te laat, 5 minuten van te voren is optimaal. Wettelijk ben ik verplicht de tijd in de wachtruimte te vermijden of beperken. Er mag ook geen leesmateriaal liggen.
- BELANGRIJK: Na iedere klant (dus ook na een korte behandeling zoals wenkbrauwen epileren) ben ik verplicht de complete stoelhoes en dekentje te verwisselen, om te wassen op 60 graden. Je zult begrijpen dat dit in de praktijk niet haalbaar is, helaas heb ik hier ook onvoldoende hoezen voor. Daarom wil ik je vragen, om zelf een schone 1-persoons matrashoes of groot strandlaken mee te nemen, waar je op kunt liggen. Wil je onder een dekentje liggen? Neem deze dan graag zelf mee.
- Ik zorg ervoor dat de balie, toilet, deurklinken etc, na ieder gebruik worden gedesinfecteerd. Probeer om zo min mogelijk aan te raken, zoals trapleuningen en deurklinken.
- BELANGRIJK: Je kunt behandelingen en/of producten snel en simpel afrekenen via Betaalverzoek. Hierbij stuur ik een mail met daarin een betaal-link, zodat je eenvoudig het openstaande bedrag kunt afrekenen. Ook is het mogelijk om je behandeling vooraf te betalen met Ideal, tijdens het online boeken van de afspraak.
Betalen via pin, contant of creditcard is daarom niet meer mogelijk. Er is geen pin automaat meer aanwezig.
Dankjewel voor je begrip en medewerking.